Tuesday, December 22, 2009

Organ donation

assalamualaikum

in the name of Allah the Most Gracious the Most Merciful

The plan was to write something else but due to unavoidable circumstances, it has to be postponed.

Hence, I would like to share this article.

Israel : “Kami ambil organ mayat Palestin”.

Selasa, 22/12/2009 – Israel mengakui pada hujung minggu lalu bahawa para patologinya mengambil organ mayat rakyat Palestin dan lain-lain tanpa meminta kebenaran keluarga masing-masing. Amalan tersebut dikatakan dilakukan sehingga tahun 1990-an.

Pengakuan tersebut dibuat oleh bekas ketua institut forensik Israel berikutan pendedahan panas oleh sebuah akhbar Sweden yang menyatakan bahawa pihak Israel membunuh rakyat Palestin dengan tujuan untuk mencuri organ mereka. Israel menafikan laporan akhbar itu dan menggelarnya anti-semitik.

Pengakuan yang dibuat dalam satu dokumentari televisyen dilihat bakal mengundang kemarahan masyarakat Arab dan umat Islam di seluruh dunia. Ia juga mengesahkan sikap zalim Israel terhadap rakyat Palestin. Televisyen Iran yang turut melaporkan isu itu menayangkan gambar rakyat Palestin yang telah meninggal dunia dan cedera teruk.

Brothers, sisters, the Zionists are still on killing spree. The boycott, the ball is in your court if you would like to keep it rolling. I am doing my part, I choose to support the economy of Muslims, rather than doing the opposite way.

It is up to you.

As long as your choice is not to continue donating bullets to the Israelis, alright?

till next time,
assalamualaikum

No comments: