Saturday, September 27, 2008

SELAMAT HARI RAYA

assalamualaikum

in the name of Allah the Most Gracious the Most Merciful

saya mulakan, dengan mood raya yang makin bersemarak, saya ingin mengucapkan kepada semua rakan2 Muslim, 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

kat sini gak, saya nak mintak maaf kepada yang mengenali, dengan ucapan maaf zahir dan batin sepanjang perkenalan, kalau ada terkasar bahasa ke, terbuat silap sana sini, tersimpan apa2 dalam hati ke..kalau ada yg perlu sy minta maaf, datang bgtau la ye. n kalau ada sapa2 yg saya hutang tu bgtau la ye, mana tau xde rezki Ramadhan depan. n yg berhutang, ehem2...=)


zaman 1st year kat Auckland

Banyak dah tempat saya merantau untuk belajar

SKTTDI - SMTTDI - MRSMPC - ASASI SAINS UM - KDU - IMU - UNI OF AUCKLAND

linkungan rakan saya cukup luas. Tak larat nak tulis sume, n rasa x adil plak kalau tertinggal siapa2. Yang paling utama, untuk family SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR BATIN kalau ada salah silap.


zaman 2nd year raya kat Auckland - ada gaya rockers x?

kepada kengkawan yg termasuk atau tidak dalam group2 tempat belajar di atas, insyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi. kalau ada yg nak tulis apa2 kat sini, jgn la guna anonymous ye. =).


zaman ?????3rd year, rambut sudah pendek..so sweet..kihkihkih...

lagu raya antara yg favourite-Lebaran Ini



lagu iklan raya yang feveret masa kecik2.iklan raya EON.lirik dia sama je..



sori2.saya x pernah antar gambar kat utusan online ataupun mana2 website lain.sbb malas.n sbb saya ada page sy sendiri. bila lagi kan?

till next time, 
assalamualaikum
xde mood la nak menulis 4-5 hari ni. 

6 comments:

rough_U_deen said...

Slamat2... Ampun dan maaf dipinta bro!!

Unknown said...

sama aa kita bro..halal salah silap okes.

Anonymous said...

Rambut panjang ke pendek ke, ayat ko memang paling gempak.

Selamat hari raya bro, maaf zahir batin. Terlebih terkurang terkasar bahasa, mintak maafkan.

Tapi kalau City menang weekend ni aku takleh buat apa la...

azzahra said...

selamat hari raya! may ur eid be filled with blessings and joy. amin

Twiggy said...

selamat hari raya jeghi! :D

Unknown said...

asrif: doa2 mintak aa city kalah..kalau lvpool dpt seri pn aku bersyukur dah, main kat man city bukan senang doe..ada open house n kalau ada member2 aku kenal, kem salam sume..

azza: u 2! thanks...

raja: thanks.selamat hari raya gak..pelik org ttdi panggil jeghi..tp geng2 adam yg aku kenal mmg panggil aku jeghi..hehe..slmt hari raya!!