Monday, October 08, 2007

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum

in the name of Allah the Most Gracious the Most Merciful


menjelang Hari Raya yang bakal menjelang beberapa hari lagi, kat sini saya ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN


kepada ;

1. Ayah dan Emak di rumah TTDI. Mintak ampun dari hujung kaki sampai ke hujung rambut selama ni n halalkan makan minum. Sedih seh xleh balik lagi tahun ni, isk isk...

2. utk adik bradik yg lain, pun mintak maaf gak la..halal2 aa sume2 ye..meh list down nama jap,

Auzani
Azizi
Aimi
Alwani
Syazwani
Syafinaz
Syazana

3. utk sedara2 yg terbaca ni gak, sama la gakk ehh,,,

4. utk kengkawan yg menjadi pengunjung setia kat sini, saya ingin meminta maaf kepada anda semua kalau ada tersalah silap, terkasar bahasa, tersilap cakap, terkutuk belakang dan depan, semua tu atas kelemahan saya sendiri,sama ada sengaja atau tidak. Apa2 silap saya maafkan je la, n kalau ada hutang apa2 ke bgtau la ye..

- kepada budak2 SKTTDI n SMTTDI, xtau brapa bnyk korang igt aku tp aku still igt lg kebanyakan korang.ada rezeki bole jumpa lagi

- kepada dak2 MRSM PC, kenangan 2 tahun mmg xleh nak lupa sampai skrg. sampai skrg pn kita sume still keep in touch lg,futsal pn tiap2 minggu..wat open house ke upload la gambar.dh 7 tahun dah since kita tinggalkan maktab dulu...

- dak2 asasi, aku x dpt trace bnyk kat mana skrg, melainkan yg aku ada YM je..apa2 pun halal gak aa sume2 ye

- dak2 KDU, kebanyakan korang(dak batch aku) banyak akan bergelar doktor dlm bulan 5 tahun depan..semoga berjaya ye!!kalo rajin hujung tahun aku turun Penang ke..

-dak2 IMU, sampai skrg aku rasa aku x bazir 2 1/2 tahun kat bukit Jalil dulu..sgt seronot..aku x dpt nak wish korang individually, so secara umum pn jadik la ye..

- n last sekali dak2 AUCKLAND, selamat menyambut Hari Raya di perantauan lg..kekadang aku perangai x betul n sbb tu, aku mintak maaf kepada semua ye. Sama ada terjadi dpn korang or belakang, kita tinggalkan aa bende2 yg lepas2 ye. utk pihak aku, aku halalkan sume(SAPA YG HUTANG JGN WAT2 LUPA LAK).ehehhehehe...sabau2...insyaAllah yg aku tau xde sambutan di flat 14 mcm tahun lepas, so sori la ye..

- n kepada kengkawan mana2 yg x masuk kategori di atas, korang aku x lupakan.junior2 ke, kengkawan lain ke, semua2 la ye.kepada yg kasik kad raya ari tu, trimas..dpt gak kad raya tahun ni..=)



ulang2 ayat sama lak, last la aku tulis, MAAF ZAHIR n BATIN kalau ada salah silap. ni aku letak video sambutan raya tahun lepas untuk tatapan korang.

till next time
assalamualaikum

p/s: who needs utusan when u can post ur raya wish here?lol!!sabar faiz, main2 je..

p/s: sori kalau x dapat wish raya individually ye...=(

5 comments:

Nabihah Sallih said...

Minal Aideen Wal Faeezin

Kullu 'am wa anta bilkhoir

Unknown said...

sori2..sebenanye x paham ayat bahasa Arab tu..xtau nak reply camna..sori2...apa2 pun Selamat Hari Raya, Maaf Zahir n Batin ye!

Dorkette in Distress said...

tader open house? tsk, dah kurg satu menu. hehe.

selamat selamat hari raye.

Unknown said...

xde la..sori2..kami xde open house tahun ni..tahun dpn dtg la..=)..mgkn ada kot..

Azman said...

Selamat Hari Raya Aidil Fickry. Hahaha. Ok ok. Maaf zahir dan batin. Zahir je banyak. Batin aku rasa takde.